Żyjemy w czasach, gdzie Internet jest tak samo popularny i pożądany jak energia elektryczna. Każdy chyba słyszał już stwierdzenie, że osoba, o której nie ma wzmianki w Internecie, tak naprawdę nie istnieje. Internet jest drugim światem, stworzona jest druga rzeczywistość rodem z filmów science-fiction. Ważne jest, aby w sieci pokazać swoje miejsce w tym świecie, zwłaszcza kiedy jest się właścicielem firmy – i to bez względu na fakt, czy jest się szefem samemu sobie czy jest się prezesem dużego przedsiębiorstwa. Najlepiej jest zrobić to w formie strony internetowej, która będzie stanowić wizytówkę firmy. Twórcy strony muszą pamiętać o trzymaniu się pewnych zasad i schematów, których nie wolno pominąć. Przede wszystkim strona internetowa musi zawierać logo firmy, czasem też opatrzone krótkim hasłem reklamowym. Można tu użyć określenia, że będzie ono stanowiło uśmiech prezentowanej firmy, powinno więc zapadać mile w pamięć potencjalnego klienta, jakiego możemy widzieć w każdym odwiedzającym naszą witrynę WWW człowieku. Kolejnym niesamowicie ważnym aspektem jest treść. Ważne jest, aby inwestować w wartość merytoryczną, a nie ilościową, zwłaszcza że rzadko kiedy klient zamierza czytać wszystkie informacje zawarte na stronie w Internecie. Jeżeli nie wierzymy we własne siły i nie uważamy się za osobę utalentowaną w kwestii pisarstwa, możemy napisanie tekstów o firmie również zlecić odpowiednim osobom, oczywiście profesjonalistom w swoim fachu. Ważne jest bowiem, aby zawrzeć wszystkie niezbędne informacje, a przy tym nie zalać strony nadmiarem zbędnego tekstu. Niektórzy uważają również na to, aby nie podać zbyt wielu informacji, aby utrudnić konkurencji przygotowanie kontrofert, jednakże w obecnych czasach już się odchodzi od takich zamysłów i bardziej skupia się na przekazaniu treści najważniejszych dla klienta.Pamiętajmy, że strona jest tworzona, aby przyciągnąć nowych klientów, dlatego w widocznym miejscu należy umieścić dane teleadresowe. Zresztą, całą witryna WWW powinna być jak najbardziej przejrzysta, aby klient mógł się po niej poruszać intuicyjnie. Na koniec warto podkreślić, że gotową stronę należy odpowiednio wypromować w Internecie, czyli zainwestować również w pozycjonowanie i inne formy reklamy.