Od wielu lat marketing i Internet starają się wspólnie łamać kolejne bariery jeśli chodzi o internetową reklamę. Cyfrowe nośniki medialne nadają się perfekcyjnie do tego celu i zdecydowana większość firm gotowa jest dzisiaj poświęcić sporą część własnych zysków w imię opłacalnej, bo dość taniej, kampanii sieciowej. Przy zastosowaniu odpowiedniej kombinacji tak podstawowych metod reklamowania biznesu w Internecie jak pozycjonowanie strony www czy wykorzystywanie szeptanego marketingu a do tego optymalizacji witryny i kilku bannerów reklamowych osadzonych na popularnych stronach w kraju – można odnieść bardzo duży sukces. Dodatkowo stworzenie ciekawej kampanii wizerunkowej oraz odpowiedniej i interesującej reklamy wizualnej wraz z pozycjonowaniem strony www może przynieść wiele nader dobrych rezultatów, ponieważ ludzie sami chętnie przekazują sobie informacje o produktach, usługach a nawet reklamach, które są ciekawe. W licznych przypadkach telewidzowie zmieniają kanał, gdy leci reklama. Ale w Internecie jest przeciwnie – tutaj słabe reklamy mogą jedynie być popularne ze względu na swoją głupotę, ale te najbardziej udane materiały albo strony www natychmiast stają się zauważone przez tysiące użytkowników. Odniesienie sukcesu w Internecie może dzisiaj owocować bardzo sporymi korzyściami finansowymi.