Odnoszenie sukcesu rynkowego

Przez większość czasu firmy starające się odnieść sukces marketingowy skupiały się przede wszystkim na produkowaniu bardzo sporych wydatków na reklamę telewizyjną. Koszty reklamowania się w telewizji rosną natomiast regularnie i z roku na rok coraz więcej pieniędzy potrzeba na wykupienie tak samo długiej reklamy w telewizji. Przerwy w programach informacyjnych, czas antenowy dla reklamodawców w przerwie między ważnymi wydarzeniami sportowymi – wszystko to kosztuje krocie i dlatego tak wiele globalnych marek ostatnio ledwo jest w stanie przetrwać kryzys. Dlatego tak ważne staje się dzisiaj odpowiednie wykorzystywanie Internetu, dzięki któremu można zaoszczędzić miliony na reklamie. Pozycjonowanie stron internetowych i reklamowanie się wizualne w sieci od zawsze przynosiło oczekiwane rezultaty, ale w ostatnim czasie samo pozycjonowanie zdecydowanie nie jest w stanie zagwarantować firmie sukcesu. Ale ze względu na to, jak tanie jest pozycjonowanie, jego regularne prowadzenie i trzymanie ręki na pulsie w kwestii wyników wyszukiwania jest bardzo opłacalne. Do tego niekiedy wystarczy dołożyć odrobinę dobrych tekstów, właściwą szatę graficzną i elektroniczny sklep, by skutecznie zdobywać serca kolejnych klientów. Wiele firm stara się przenieść jak najwięcej usług i produktów do wirtualnej rzeczywistości.