Kryzys w wielkich firmach

Zdecydowana większość firm przeżywających poważnie załamanie finansowe na skutek kryzysu ekonomicznego, który ostatnio rozlał się na całe kontynenty, zaczyna szukać zupełnie nowych form promocji i reklamy. Okazuje się bowiem, że skuteczne pozyskiwanie nowych klientów dla swoich usług oraz produktów wcale nie musi być uzależnione od widoczności firmy w klasycznych mediach jak telewizja czy prasa. W ostatnim czasie bardzo mocno spadł wskaźnik młodych ludzi wykorzystujących te klasyczne media do pozyskiwania informacji na temat produktów handlowych. Dzisiaj zdecydowana większość informacji i opinii konsumenckich zamieszczana jest w Internecie i to właśnie obecność w Internecie powinna być pierwszym krokiem do oszczędzania na reklamie. Pozycjonowanie strony www tak, aby ta była jak najwyżej wyświetlona w wynikach wyszukiwania jest dzisiaj bardzo tanie. W zasadzie kilka poprawnie przygotowanych artykułów powinno wystarczyć do właściwego pozycjonowania strony www w wyszukiwarce. Ale samo zawarcie informacji na stronie nie wystarcza do pozyskania klientów. Dzisiaj coraz ważniejsze nie jest nawet to, co jest napisane na stronie internetowej, ale to jak jest zlokalizowane i czy łatwo to znaleźć.