Coraz częściej osoby odpowiedzialne za reklamę to ludzie wyjątkowo młodzi, dopiero po studiach lub nawet w ich trakcie. Wszystko to jest wynikiem coraz większego wpływu młodych ludzi na Internet a ponieważ Internet z miesiąca na miesiąc ma coraz większy wpływ na reklamę – dość naturalne jest przejmowanie młodych i zdolnych marketingowców przez wielkie korporacje reklamowe, tak samo jak coraz popularniejsze staje się zakładanie własnych firm przez tych ambitnych, którzy nie chcą pracować na warunkach innych ludzi. Marketing internetowy rozwija się dzisiaj błyskawicznie właśnie głównie dzięki temu, że tak liczne strony zaangażowane są w pełni w wymyślanie nowych koncepcji. Gdyby sami informatycy mieli spojrzeć na sieć, zapewne ograniczyliby się do samego pozycjonowania strony www zadowoleni z tego, że statystyki odwiedzin systematycznie rosną. Ale dopiero osoba bardziej rozgarnięta zauważy, że mimo sporego ruchu na stronie nic się nie dzieje a użytkownicy dosłownie nie przejawiają żadnych aktywności. W ten sposób konieczne staje się koordynowanie zmian wykraczających daleko poza pozycjonowanie witryny i tutaj doskonale nadają się właśnie ludzie młodzi z niecodziennymi pomysłami i wiedzą na temat działania portali społecznościowych. Tylko tak daje się dzisiaj odnaleźć w wirtualnych mediach.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply