Wśród wielu technik pozycjonowania, możemy wyróżnić te, których prowadzenie jest dla nas najważniejsze i jednocześnie najprzyjemniejsze. Do takich działań na pewno możemy zaliczyć prowadzenie profili naszej firmy na portalach społecznościowych. Dlaczego możemy tak powiedzieć? Ponieważ z jednej strony pomagają w pozycjonowaniu głównej strony internetowej, ale z innej mogą sprawić, że pozyskamy i utrzymamy nowych klientów. Jednym z najbardziej popularnych portali społecznościowych w Polsce jest oczywiście Facebook. To narzędzie, które powstało kilka lat temu, inspirowane życiem studentów w Stanach Zjednoczonych, a dzisiaj ma ogromne znaczenie nie tylko dla tej grupy, ale też chociażby dla przedsiębiorców. Facebook proponuje bardzo ciekawe i przede wszystkim bezpłatne narzędzie, mianowicie fan page. To miejsce w świecie Internetu, gdzie możemy stworzyć swój własny profil i prezentować swoją działalność, zamieszczając zdjęcia, filmy, pliki i wiele innych. Możemy stworzyć własną grupę chętnych klientów i razem z nimi prowadzić działalność. Facebook udostępnia także możliwość tworzenia wydarzeń i wrzucania ciekawych informacji w postaci linków, możemy także tworzyć reklamy, ale w tym wypadku konieczne jest poniesienie dodatkowych, małych kosztów. Widzimy, więc, że to faktycznie bardzo pożyteczne narzędzie.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply