Działanie w dobie Internetu

Aktualnie Internet coraz częściej rządzi się prawami dyktowanymi przez użytkowników a coraz rzadziej faktycznie zmienia się w kierunkach wytyczonych przez programistów i inżynierów. Można z całą stanowczością stwierdzić, że dzisiaj sami użytkownicy stali się twórcami i dostawcami dóbr a dla przeciętnej firmy nawet prosta strona internetowa może posłużyć jako doskonałe narzędzie handlu. Jeśli wykorzysta się pozycjonowanie – wielu klientów szukających jakichkolwiek wiadomości na temat danego produktu czy usługi trafi na ich adres www i zagości na nim. Wykorzystanie tej chwili do pokazania wszystkich swoich atutów to klucz do sukcesu i jeśli pierwsze kilkanaście sekund obecności na stronie nie odstraszy użytkownika, bez większego problemu firma może przejść do kolejnych etapów budowania marketingowej więzi z klientem. Chodzi tutaj m.in. o zmobilizowanie go do założenia konta, zarejestrowania się w programie a w przyszłości być może brania udziału w sondach i ankietach. Opinie zamieszczane przez zarejestrowanych użytkowników są dla firmy o wiele ważniejsze niż nawet kilka anonimowych i potencjalnie zamieszczonych przez tę samą osobę lub organizację komentarzy sieciowych. Aby jednak użytkownicy, którzy trafią na dobrze pozycjonowaną stronę chcieli na niej pozostać, trzeba się mocno postarać.