Aktualnie Internet coraz częściej rządzi się prawami dyktowanymi przez użytkowników a coraz rzadziej faktycznie zmienia się w kierunkach wytyczonych przez programistów i inżynierów. Można z całą stanowczością stwierdzić, że dzisiaj sami użytkownicy stali się twórcami i dostawcami dóbr a dla przeciętnej firmy nawet prosta strona internetowa może posłużyć jako doskonałe narzędzie handlu. Jeśli wykorzysta się pozycjonowanie – wielu klientów szukających jakichkolwiek wiadomości na temat danego produktu czy usługi trafi na ich adres www i zagości na nim. Wykorzystanie tej chwili do pokazania wszystkich swoich atutów to klucz do sukcesu i jeśli pierwsze kilkanaście sekund obecności na stronie nie odstraszy użytkownika, bez większego problemu firma może przejść do kolejnych etapów budowania marketingowej więzi z klientem. Chodzi tutaj m.in. o zmobilizowanie go do założenia konta, zarejestrowania się w programie a w przyszłości być może brania udziału w sondach i ankietach. Opinie zamieszczane przez zarejestrowanych użytkowników są dla firmy o wiele ważniejsze niż nawet kilka anonimowych i potencjalnie zamieszczonych przez tę samą osobę lub organizację komentarzy sieciowych. Aby jednak użytkownicy, którzy trafią na dobrze pozycjonowaną stronę chcieli na niej pozostać, trzeba się mocno postarać.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.
Leave a Reply