Zasady pozycjonowania stron są nieubłagalne. Ich wyznacznikiem jest najważniejsze narzędzie internetowe, używane właściwie przez każdego, mianowicie Google. Firma ta ma proste, ale i czasami trudne w realizacji założenia. Każda strona o wysokiej pozycji w ich przeglądarce, musi być wiarygodna. Co to znaczy? Google nie dopuszcza występowania plagiatu, treści inspirowanych, czy popularnych zdań książek. To, co umieszczamy na naszej stronie ma być nowe, oryginalne i przede wszystkim nasze. W inny sposób nie jesteśmy w stanie, mimo nawet najżmudniejszych starań, osiągnąć wysokiej pozycji w przeglądarce. Właśnie, dlatego tworząc stronę i administrując jej dalsze funkcjonowanie powinniśmy cały czas uzupełniać naszą wiedzę i przedstawiać siebie, jako specjalistów danej dziedziny. Pisząc to, co faktycznie jest prawdziwe, a jednocześnie w stu procentach nasze, będziemy docenieni przez dzisiejszego szefa pozycjonowania, czyli przez Google, ale także przez internautów. Piszmy swoimi słowami i najlepiej z głowy, a jeśli opisujemy temat, w którym musimy posiłkować się dodatkowymi materiałami, pamiętajmy, że nie można ich kopiować, nawet w najmniejszym stopniu. Nie ma plagiatu, którego narzędzia Google by nie wykryły, a co za tym idzie nie wyłączyły z wiarygodnych tekstów w swojej wyszukiwarce.