Ciekawość, czy reklama

Marketing internetowy, to nowoczesna forma promocji, która w niesamowity sposób pokazuje ducha dzisiejszego świata. Dzisiaj najważniejszy jest pomysł, oryginalność, innowacyjność. To właśnie cechy, które mają wyróżnić proponowane przez nas produkty, usługi, a nawet nasze postępowanie. Nie ominęło to świata reklamy. Jeszcze kilka lat temu, prym wiodły kampanie reklamowe, oparte na tradycyjnych formach dotarcia do klienta. Mówimy tutaj na przykład o proponowaniu upominków, telemarketingu, czy rozdawaniu ulotek. Dzisiaj te metody są coraz mniej popularne, chociaż dalej wykorzystywane. Nie odnoszą, bowiem takich efektów, jak pozycjonowanie marki drogą internetową. Pozycjonowanie stron opiera się szczególnie na oryginalności. Proponowane przez nas produkty, przedstawiane informacje mają być przede wszystkim nowe, oryginalne i ciekawe. W ten sposób świat internetowy wymaga od nas twórczości. Musimy pamiętać, że przekazywane przez nas informacje muszą być w pełni skonstruowane przez nas i dobrze napisane. Tego wymagają od nas już nie tylko potencjalni klienci, którzy surowym okiem oceniają naszą działalność, ale również same wyszukiwarki. Pozycjonowanie polega na zdobyciu wysokiej pozycji w wyszukiwarkach internetowych, szczególnie Google. Kierując się zasadą ciekawości jesteśmy w stanie osiągnąć ten cel.