Witryna jako narzędzie reklamy

Coraz częściej używaną w reklamie i marketingu metodą przyciągania klientów jest prowadzenie kampanii w sieci. I to na wiele sposobów. Jest to o tyle bardziej popularne, gdyż coraz częściej spotykamy się z pojęciem tak zwanego biznesu elektronicznego prowadzonego właśnie w Internecie. Jednym z najpopularniejszych narzędzi reklamy w sieci są na pewno strony internetowe. Choć w pewnym sensie służą nam one przede wszystkim do przedstawienia usług naszej firmy bądź sylwetki konkretnej postaci to warto spojrzeć również na tę stronę marketingową internetowych witryn. Tworząc stronę, która ma w jakiś sposób wypromować nasz produkt, usługi świadczone przez konkretną firmę czy też postać jakiegoś artysty musimy pamiętać o umieszczaniu chwytliwych haseł zachęcających do zapoznania się z treścią przedstawioną w danej zakładce. Jeżeli użyjemy interesujących, a przede wszystkim niebanalnych sloganów mamy większą szansę, że ktoś zdecyduje się zagłębić w zawartość poszczególnych działów naszej strony. Warto na stronie promującej zadbać też o wysoką jakość umieszczanych obrazów, na przykład przedstawiających nasz produkt czy też efekt świadczonych przez nas usług. Im lepiej wyglądają fotografie tym lepiej zostaną odebrane przez odwiedzających daną witrynę internautów. Dobrze jest umieszczać wiele zdjęć, gdyż jak wiadomo większość z nas najpierw patrzy, a dopiero następnie czyta, więc jeżeli obrazek przyciągnie uwagę odwiedzających, wtedy mamy pewność, że zwrócą uwagę także na tekst. Warto skupić się nie tylko na treściach przedstawionych na stronie, co jest oczywiście bardzo ważne, ale także na odpowiednim wyglądzie witryny, gdyż to on jest pierwszą rzeczą na którą zwraca się uwagę po wpisaniu adresu w przeglądarkę. Dobrą metodą zwrócenia uwagi na najważniejsze rzeczy dotyczące naszej marki jest wyróżnienie w widoczny sposób najistotniejszych dla nas informacji, które chcemy przekazać odbiorcy. Możemy to zrobić na przykład poprzez powiększenie liter, pogrubienie tekstu, użycie kursywy czy też zmianę koloru czcionki. Sposobów na przekazanie tych treści jest wiele, ale warto je odróżnić od pozostałego tekstu. Dobrze jest też stworzyć galerię zdjęć czy też forum, gdzie internauci będą mogli wyrażać opinię na temat danego produktu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.