Aktualnie na rynku reklamy internetowej pojawia się wiele nowych firm, które starają się za wszelką cenę odnieść jakikolwiek sukces. W wielu jednak przypadkach rozwoju marketingu głównym problemem wcale nie jest skuteczne powielanie sprawdzonych form, ale brak gotowości do stworzenia zupełnie nowego standardu. Dla ogromnej większości użytkowników Internetu firmy nie mające swojej strony w sieci są z góry skazane na klęskę. A przecież przy milionach stron www mówiących o tym samym odnalezienie tej idealnej wcale nie jest proste – dlatego większość Internautów wykorzystuje do namierzenia odpowiedniej witryny popularne wyszukiwarki internetowe. To z kolei daje wielkie możliwości pozycjonowaniu stron internetowych. Dlatego wiele firm pojawiających się na rynku w ostatnim czasie to właśnie przedsiębiorstwa oferujące jednocześnie pozycjonowanie strony www oraz jej optymalizowanie, tak by nie tylko przyciągała tysiące zagubionych użytkowników, ale zachęcała ich do pozostania na stronie na dłużej. Dla takich zakładów jak salon fryzjerski czy myjnia samochodowa adresowanie usług do lokalnego odbiorcy przez pozycjonowaną stronę jest rozwiązaniem o wiele tańszym, aniżeli regularne wydawanie ogłoszeń oraz reklam w najróżniejszych regionalnych środkach komunikacji jak lokalna prasa czy małe radio.
Wejście na nowy rynek

