Stworzenie strony internetowej to dzisiaj zajęcie niesamowicie proste i nieskomplikowane. Dzięki dostępności bardzo licznych szablonów i programów automatycznie budujących kod danej witryny przez interfejs graficzny nawet całkowity amator powinien być w stanie poradzić sobie z zaprojektowaniem własnej strony. Trudno jednak przypuszczać, aby takie działania mogły być poważnie traktowane jako marketing internetowy. Dzisiaj samo stworzenie strony nie daje najmniejszej przewagi nad biznesem. W google istnieje do dzisiaj wiele fraz, które po wpisaniu wskazują na najwyższą przydatność pewnego adresu internetowego ze względu na duże nagromadzenie słów kluczowych na danym adresie. Ale niejednokrotnie okazuje się, że po wejściu na taką stronę nie ma co liczyć na znalezienie przydatnych informacji. Często witryny www nadają się idealnie do marketingu albo obsługi klientów, liczne firmy wrzucają czasami aż za dużo informacji o sobie i swoich produktach. W istocie strona, która jest za bardzo obciążona nie tyko wolniej się wczytuje i wolnie działa, ale sprawia także wrażenie nieczytelnej. Bez optymalizacji kodu strony praktycznie niemożliwe jest przekucie dużego nawet ruchu użytkowników na sukces.
Tworzenie dobrych witryn

