Tworzenie dobrego budżetu

Współczesne firmy robią wszystko, co tylko znajduje się w ich mocy, aby pochwalić się jak najlepszymi wynikami finansowymi. Przez lata nie było lepszego sposobu od promowania się w telewizji, ale kręcenie coraz lepszych filmów reklamowych z udziałem gwiazd popkultury i płacenie milionów za czas antenowy wielu stacji stało się sposobem na wydanie nawet połowy własnych rocznych dochodów. W tym świetle pozycjonowanie stron www, które skutecznie pomaga zwiększyć konkurencyjność danej marki od dekad, jest procesem tak śmiesznie tanim, że jego niewykorzystanie jest oznaką całkowitej naiwności. Spora rzesza firm wydaje na marketing internetowy krocie, ale zbyt skupia się na zalewaniu Internetu bannerami i linkami osadzonymi w sponsorowanych tekstach, za wiele płaci się ponownie społecznościowym portalom za dostęp do ważnych z marketingowego punktu widzenia danych o konkretnych użytkownikach. Za rzadko zaś wraca się do takich podstaw jak synchroniczne pozycjonowanie strony www i jej optymalizowanie tak, by przykuwała uwagę i zachęcała do założenia sobie konta. Zarejestrowani użytkownicy to bardzo wielka korzyść dla firmy i budowanie długofalowych relacji między marką a klientem, tworzenie więzi i relacji stricte biznesowych jest w ich przypadku zdecydowanie łatwiejszym i dużo tańszym zadaniem.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.