Wprowadzanie nowych standardów to coś, co jest absolutnie niezbędne rynkowi technologicznemu do przetrwania a nowe przedsiębiorstwa pojawiające się co chwila na rynku mają coraz większą obsesję na punkcie innowacyjności i premierowych pokazów gadżetów jeszcze nigdy nie prezentowanych. W świecie tak szybko przepływającej informacji czasami miesiąc przewagi w premierze dobrego urządzenia, usługi internetowej czy po prostu strony www przed konkurencją daje spore szanse na zdominowanie mediów własną nazwą i przekonanie konsumentów z całego kraju, że dzierży się kadrę pracowników zdolnych do największych przełomów w technologii. Ale gazet i magazynów online, które regularnie komentują i sprawdzają wszystkie nowinki, znają najdrobniejsze strony www i osoby odpowiedzialne za ich tworzenie – nie da się wprowadzić w błąd i nawet jeśli jedna czy dwie recenzje będą pozytywne, dość szybko wszelkie złe strony wyjdą na jaw. Dlatego tak duża jest dzisiaj presja na prezesach i właścicielach nowatorskich przedsiębiorstw, by nie ulegali poczuciu spełnienia i nie satysfakcjonowali się pierwszymi dobrymi wynikami. Rynek IT jest bardzo niewdzięczny wobec tych marek, które zadowalają się własnymi wynikami i przez długie miesiące nie pracują nad żadnymi ciekawymi i nowymi pomysłami, które wprowadzą rynek w zachwyt.
Postęp technologiczny świata

