Nowe horyzonty w marketingu

Nowoczesne firmy starają się dzisiaj przełamać stereotypy nabrzmiałe przez wiele lat na temat ich działań. Szczególnie zaś bolesne bywa dla wielu przedsiębiorców próba ograniczania wydatków na promocję i reklamę. Niektóre firmy nie muszą inwestować milionów w reklamę, aby ludzie własnymi środkami komunikacji przekazywali sobie dalej między znajomymi informacje o pozytywnej ocenie danej marki. Inne natomiast muszą regularnie wydawać kolejne miliony na reklamą w Internecie i telewizji a nadal działania te przynosić mogą bardzo zróżnicowane efekty. Przede wszystkim mało skuteczne wydaje się być dzisiaj korzystanie z telewizji do promowania szczególnie tych produktów czy usług, które perspektywicznie trzeba było zaadresować do ludzi młodych. Młodzi ludzie raczej nie zaglądają do telewizji ani prasy, ale za jedno medium łączące w sobie wszystkie klasyczne środki przekazu traktują Internet.Aby więc szybko i skutecznie trafić do młodych odbiorców ze swoim marketingowym przekazem trzeba dzisiaj umiejętnie wybierać metody promocji. Internet daje wiele możliwości a dzięki pozycjonowaniu witryn możliwe jest bardzo wysokie zlokalizowanie własnego adresu internetowego w wynikach wyszukiwania google.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.