Dbanie o sieciowy wizerunek

Przez wiele lat marketing internetowy starał się rozwinąć w kierunku, który umożliwiłby mu zwiększenie swojego wpływu na sprzedaż danej firmy i stale powiększał wydatki na reklamę telewizyjną. Ponieważ przed dekadami nikt nie był w stanie wyobrazić sobie skutecznego promowania wizerunku poza telewizją – to właśnie na taką reklamę kładziono największy nacisk i to taka forma promocji sprawdzała się najdłużej. Ale nastała era Internetu – medium o wiele bardziej wszechstronnego i interaktywnego, w którym każdy obywatel z dostępem do sieci może dołożyć własne cegiełki do danego przekazu lub tematu i marketing rozpoczął natychmiastowy szturm na strony www i najpopularniejsze portale internetowe. Dzisiaj pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach internetowych to absolutna podstawa działania każdej większej korporacji i trudno wyobrazić sobie dzisiaj perspektywę zdobycia kilku tysięcy nowych klientów bez wydania pieniędzy na nowoczesną stronę www, która będzie odpowiednio regularnie pozycjonowana przez specjalistów. A ponieważ sama wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania wyświetlonych przez najpopularniejszą nawet wyszukiwarkę nie wystarczy do przykucia uwagi klienta na dłużej, coraz większą uwagę przykłada się do równoległej optymalizacji. Idące w parze potrafią przynieść multum różnych korzyści.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.