Twitter – zdobądź klientów

Świat pozycjonowania nie opiera się na jednych z góry ustalonych i przestrzeganych od lat zasadach. Częściej opiera się na innowacyjności, świeżości i jeszcze nieodkrytych pomysłach. Właśnie, dlatego ogromną pomocą w świecie pozycjonowania są portale społecznościowe. Pomagają wypromować marki, trafić do niezbędnych nam odbiorców, zaskakując ich świeżością. Jednym z portali, które już od jakiegoś czasu służą, jako narzędzie pozycjonowania jest Twitter. Zagranicą już od lat robił furorę, do Polski dopiero dotarł, jednak warto poznać to narzędzie, by zainteresować potencjalnych klientów swoją działalnością internetową. Jak możemy wykorzystać ten portal? Oczywiście musimy najpierw stworzyć swój profil. Jako że to narzędzie o wiele bardziej znane jest zagranicą, warto nasz profil prowadzić w języku angielskim. Odpowiednio wypełniając pola i dobierając proponowane nam znajomości zaczynamy przygodę z wspaniałym portalem. Później możemy skupić się na udostępnianiu niezliczonej ilości informacji. To strona, na której większość przedsiębiorców po prostu udostępnia linki do swoich produktów, dostępnych na ich autonomicznych stronach internetowych. My możemy zrobić tak samo, warto jednak oprócz samych linków, rzucać również zdjęcia, czy filmy i zdecydowanie inwestować w komentarze i ciekawostki. Pamiętajmy, że to ma być miejsce spotkań, a nie fabryka.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.