Reklama w nowych mediach | Leady B2B - Cold Mailing

Reklama w nowych mediach

Mało kto przewidywał na początku, że Internet okaże się tak doskonałym narzędziem promocji i reklamy. Współcześni marketingowcy chociaż już to wiedzą, nadal często mają problem z wyjściem poza prosty schemat i stworzeniem czegoś unikalnego a Internauci to młodzi ludzie, którzy bardzo szybko przyswajają informacje i jeśli już coś widzieli, nie wykażą raczej zainteresowania. Dlatego samo stworzenie strony www i jej pozycjonowanie czy nawet zarzucenie całego Internetu swoimi reklamami nie jest w stanie zapewnić firmie większego sukcesu reklamowego. Bo pozycjonowanie witryn owocuje przede wszystkim pojawieniu się na pierwszych miejscach wśród odpowiedzi wyszukiwarek internetowych – ale jeśli strona jest fatalna czy reklama na głównej stronie jest obraźliwa, efekt może być odwrotny do zamierzonego. Internetowy marketing to narzędzie wyjątkowo skuteczne a przy okazji dość tanie, ponieważ takie pozycjonowanie czy pisanie konkretnych bannerów przeprowadzić może grafik czy informatyk zatrudniony w firmie na etacie. Nie brakuje więc dzisiaj przedsiębiorców, którzy zatrudniają do działu IT możliwie najmłodszych absolwentów doskonale wiedząc, że często ich wiedza wykracza daleko poza teoretyczne książkowe tezy i pytania z egzaminów i wykorzysta on w pracy także swoje zainteresowania i kreatywność.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.