Aktualnie nie brakuje firm, które mają poważne problemy finansowe z tytułu prowadzonych wcześniej zbyt kosztownych kampanii reklamowych. Na długie lata kapitalizm i największe światowe korporacje obracające pieniędzmi doprowadziły do pojawienia się zależności między wielomiliardowymi zyskami a miliardowymi wydatkami na reklamę. Promowanie własnej marki i reklamowanie produktów stało się obsesją i dzisiaj reklama jest dźwignią handlu czy się tego chce, czy nie. Ale istnieje coraz więcej alternatyw dla promocji w telewizji czy prasie i to alternatyw dużo tańszych, jak pozycjonowanie stron w Internecie i ogólnie wykorzystanie sieci do akcji promocyjnych. Niewiele jest agencji umiejętnie wykorzystujących cały potencjał sieci. Wiele bowiem ogranicza się do samego pozycjonowania strony bez zadbania o jej wygląd, optymalizowanie i zawartość, właściwą jakość tekstów oraz obrazów, przemyślaną kompozycję menu. Jest to błąd amatorów, którzy o Internecie wiedzą tylko tyle, ile powiedzą im dzieci lub przeczytają sami w doktorskich przewodach. Ale coraz częściej to świadomość tego jak działa sieć w rzeczywistości jest warta dużo więcej i pod kątem tworzenia przekazu marketingowego w Internecie młodzi ludzie spisują się zdecydowanie lepiej. I to oni coraz częściej odpowiadają za nowe narzędzie w elektronicznej reklamie.
Prowadzenie nowatorskiego marketingu

