Większość prezesów i właścicieli firm zauważa dzisiaj potrzebę przeniesienia części ciężaru marketingowego na sieć. Dzięki elektronicznej promocji możliwe jest przede wszystkim odciążenie budżetu firmowego a ma to znaczenie niebagatelne dla funkcjonowania większości współczesnych firm pogrążonych w kryzysie czy też stojących obok recesji. Bez względu na aktualne notowania firmy, nacisk właścicieli na jej innowacyjność i restrukturyzację jest coraz większy, ponieważ strach przed problemami udziela się wszystkim inwestorom rynkowym. W istocie więc panuje dzisiaj moda na porzucanie staromodnego i bardzo kosztownego marketingu telewizyjnego i poszukiwanie swoich możliwości w reklamie internetowej. Dzięki pozycjonowaniu i optymalizowaniu stron www możliwe jest dzisiaj nader skuteczne przyciąganie tysięcy a nawet milionów użytkowników na swój adres www – niestety nie zawsze przynosi to oczekiwane rezultaty. Właśnie to jest jedną z największych zmian w mentalności osób odpowiedzialnych za internetową reklamę. Nie chodzi o to, by przyciągnąć na strony milion użytkowników, zalewając sieć bannerami i linkami, ale by ludzi tych raz zaproszonych na stronę przekonać do niej i zachęcić do powrotu. To właśnie umiejętność tworzenia stron nie tylko często odwiedzanych, ale zachęcających do aktywności, jest kluczem do sukcesu.
Ograniczenie firmowych wydatków

