Nowe formy promocji

Nowatorskie techniki reklamy zaskakują i czasami uderzaja swoją prostotą. Niejednokrotnie badacze marketingu i akademiccy wykładowcy specjalizujący się w reklamie i promocji nie mają innego wyjścia jak tylko obserwować to, co mogą pokazać i zaprezentować im ich właśni uczniowie. Problem w tym, że marketing w sieci to zjawisko bardzo nowatorskie i nieodkryte – granice stanowi jedynie wyobraźnia samych autorów reklamy, którzy mogą dzisiaj wybiegać zdecydowanie poza pozycjonowanie strony producenta czy zasypywanie innych witryn swoimi akcjami reklamowymi. Dzisiaj można swobodnie zyskać na Internecie, reklamując się dosłownie za darmo – trzeba jednak dokładnie znać zasady rozprzestrzeniania virali, tworzenia memów i ogólnie działania serwisów społecznościowych. Oczywiście akcje pozycjonowania strony firmowej i jej optymalizacji muszą być przeprowadzone w celu ujednolicenia akcji wizerunkowej we wszystkich dostępnych środkach masowego przekazu. Ale nie można ograniczyć się jedynie do dbania o widoczność strony – jeśli materiały wrzucone na witrynę będą niskiej jakości albo prosto uderzać będą w jakąś mniejszość, prowokować lub szokować, efekt zbytniej widoczności treści może jedynie zaszkodzić marce. Ekspozycja negatywnych komentarzy i wrażeń może przynieść efekt odwrotny do zamierzonego.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.