Nowa jakość reklamy

Marketing internetowy zmienia się nieustannie i wielki wpływ na ten stan rzeczy mają niewątpliwie stale pojawiające się na rynku nowe przedsiębiorstwa prowadzące przez młodych i kreatywnych ludzi, którzy całkowicie niekonwencjonalnie podchodzą do tematyki reklamy i wykorzystania środków elektronicznej komunikacji. Gdyby przez całe ostatnie lata nad rozwojem elektronicznej reklamy pracowali wyłącznie naukowcy i badacze akademiccy możliwe że wciąż reklama w sieci tkwiłaby na etapie pozycjonowania stron i ich optymalizowania. Dzisiaj nikt już nie uważa, by samo pozycjonowanie mogło przynieść efekty. Oczywiście jako element optymalizowania wirtualnej odsłony danego przedsiębiorstwa pozycjonowanie witryny jest czymś całkowicie zrozumiałym, ale nie jest tak ważne, by miliony zobaczyły witrynę – ważniejsze jest to, by jak największy procent z nich zechciał na stronę powrócić albo zaciekawił się jej zawartością lub jakością na tyle, by zapamiętać adres albo dodać go do zakładek w przeglądarce. Nikogo nie dziwi więc, gdy dominującą rolę na rynku agencji reklamowych coraz częściej przejmują te nowiutkie i bardzo młode, które są może kompletnie niedoświadczone w tematyce projektowania i prowadzenie skoordynowanych akcji w telewizji, radiu, prasie, ale Internet rozumieją i znają jak własną kieszeń.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.