Nowa forma reklamy

Zarabianie na marketingu internetowym jest zadaniem dość prostym w dzisiejszych czasach, chociaż recesja bez wątpienia nie ułatwia wyciągania pieniędzy od przedsiębiorców. Nadal jednak reklama w sieci i umiejętności pozycjonowania stron czy ich optymalizowania to coś, co stanowi na dzisiejsze czasy doskonałą wręcz alternatywę dla wszelkiego rodzaju reklamy telewizyjnej czy kampanii zewnętrznych prowadzonych przez korporacje do tej pory. Telewizja ze swoimi reklamami przepełnionymi gwiazdami telewizji i kolorowej prasy sprawia, że konieczne staje się wydawanie dziesiątek milionów na samo nakręcenie filmu reklamowego i następnych pieniędzy na jego umieszczenie w dobrym paśmie reklamowym. Wszystko to daje szansę pozycjonowaniu stron www i agencjom reklamującym się przede wszystkim jako te wyspecjalizowane w sieciowych akcjach promocyjnych. Pojawia się więc coraz więcej koncepcji marketingowych, które wcale nie pochodzą od akademickich profesorów i innych badaczy z taką lubością przyglądającym się wszystkim wydarzeniom. Reklama w Internecie i jej skuteczne wykorzystanie to coś, co coraz częściej kreowane jest oddolnie przez samych użytkowników. I niejednokrotnie najlepsze reklamy to nie te wymyślane przez doświadczonych pracowników agencji, ale przez młodych mocno zakorzenionych w kulturze sieciowej ludzi.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.