Chcąc rozpocząć działalność internetową musimy podjąć wiele różnych, ważnych decyzji. Jedną z nich jest oczywiście to, jak wypromujemy naszą organizację. Zakładając blog, sklep internetowy, czy stronę internetową musimy wiedzieć, jakie koszty możemy ponieść prowadząc dalsze działania reklamowe. Oczywiście pozycjonowanie strony może generować różnego rodzaju koszty. Zdając się na pomoc agencji reklamowych nie możemy łudzić się małą ceną. Natomiast próbując samemu wypromować dany produkt, możemy sprowadzić na siebie gorsze starty, poprzez nieudane ruchy. Czy jest, zatem złoty środek? Powinniśmy zastosować się do jednej zasady. Róbmy to, co ma solidne podstawy i mieści się w budżecie. Jeśli możemy pozwolić sobie na agencję reklamową postarajmy się skupić tylko na najważniejszych działaniach. Na przykład na odpowiednim pozycjonowaniu słów kluczowych, resztę zadań zostawiając sobie. Jednak, to, co mamy robić sami musi być oparte na solidnych podstawach. Zanim zaczniemy się zajmować marketingiem, spróbujmy poznać wszelkiego rodzaju narzędzia reklamy. W takich sytuacjach powinniśmy wiedzieć jak wykorzystać portale społecznościowe, takie jak facebook, czy twister, ale również, co zrobić z blogiem, czy kanałem RSS. Nasze działania muszą być odpowiedzialne. Starajmy się, więc zminimalizować koszty odpowiednimi działaniami i zdobywaniem praktycznej wiedzy.
Zminimalizuj koszty pozycjonowania

