Wykupywanie reklam sposobem promocji

Prowadząc bloga lub stronę internetową, naszym głównym zadaniem jest zaistnienie w sieci. Każdy z nas rozpoczynając działalność internetową, ma swój osobisty cel. Może chodzić o sprzedać konkretnego produktu, albo na przykład zarabianie na samej treści prezentowanej w sieci. Niezależnie od celu, aby go osiągnąć musimy najpierw w jakiś sposób wypozycjonować naszą stronę. Sposobów jest wiele, jednak na łamach tej wypowiedzi skupimy się nad budową reklam. Czy mają one praktyczną wartość? Oczywiście jest to płatna forma promocji, a polega na tym, aby umieszczać reklamę swojej działalności w różnych miejscach w sieci. Najczęściej wybierane są dwie opcje: skierowanie się z prośbą o zamieszczenie reklamy na łamach zaprzyjaźnionych i jednocześnie popularnych adresów, lub tworzenie reklam i pokazywanie ich za pośrednictwem portali społecznościowych, w polskich realiach, w szczególności chodzi o facebooka. Czy jest to właściwy kierunek działań? Zależy to od kwoty, którą możemy przeznaczyć na budowę pozycjonowania. Jeśli nasz portfel pozwala nam na zainwestowanie w umieszczanie reklam, to zdecydowanie warto tą możliwość wykorzystać. Jeśli jednak nie dysponujemy odpowiednią ilością środków, możemy się skupić na działaniach zastępczych, które, choć będą od nas wymagały więcej czasu, osiągną taki sam cel, bez nadwerężania naszego budżetu.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.