Wartość linków sponsorowanych

Praktyk w dziedzinie pozycjonowania stron internetowych i oczywiście jednoczesnego wsparcia promocji i sprzedaży produktu jest ogrom. Każdy z nas musi wybrać te, które pasują do konkretnych warunków i zastosowań naszej działalności. I tak możemy wyróżnić takie sposoby jak: pozycjonowanie słów kluczowych, prowadzenie profili na różnego rodzaju portalach społecznościowych, czy wiele sposobów linkowania. Część z tych form związana jest z ponoszeniem dużych środków pieniężnych, inne natomiast zaspokajają potrzeby pozycjonowania, bez ponoszenia ogromnych kosztów. Jest jednak jedna, płatna metoda, która budzi szczególnie dużo kontrowersji. Chodzi o wykorzystanie linków sponsorowanych. Łatwo określić, czym charakteryzuje się ta metoda, patrząc na pierwszą stronę wyszukiwarki Google, oczywiście po wpisaniu danego hasła. Na samej górze, podkreślone na niebiesko, występują dwa hasła wyszukiwania, które tylko w teorii pasują do tego, co chcieliśmy uzyskać. Często okazuje się, że te linki są pomijane, ponieważ internauci wiedzą, że nie do końca informacje danej strony odpowiadają ich potrzebom. Widać, więc, że ta metoda nie jest opłacalna, ponieważ inwestujemy duże środki, a osiągamy małe zyski. Powód jest jeden: internauty nie da się oszukać, musimy darzyć go odpowiednim szacunkiem.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.