Praca nad pozycjonowaniem strony internetowej zaczyna się już na samym początku myśli o takiej działalności. Chcąc uniknąć wysokich kosztów promocji naszych produktów, musimy podjąć właściwe działania jeszcze przed rozpoczęciem budowy strony. O czym mowa? Oczywiście o wyborze odpowiedniej nazwy domeny. Jak ją dobrać, w taki sposób by pomogła w podwyższeniu pozycji planowanej działalności? Najważniejsze jest zastanowienie się nad powiązaniem naszej firmy, całej kampanii reklamowej, z słowami, których będą używać klienci. Na tym etapie przydaje się narzędzie socjologiczne, mianowicie burza mózgów. Najprościej spisać na kartce wszystkie, nawet najdziwniejsze propozycje nazwy domeny i z nich wybrać najlepszą. Praktycznie zawsze wśród tony głupich pomysłów, pojawia się ten jeden najwłaściwszy. Pamiętajmy jednak, że nazwa domeny, sama w sobie może być frazą wpisywaną w wyszukiwarkach, dlatego warto ją dobrze dobrać. Najlepsze jest jedno charakterystyczne i często wyszukiwane słowo. Jeśli nie ma takiej możliwości ograniczmy się do dwóch. Nie warto także stosować znaków interpunkcyjnych. W ten sposób klienci, którzy chcą się dostać bezpośrednio na naszą stronę, mogą mieć z tym problem. Stosując takie podstawowe zasady, jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednią nazwę, która ułatwi nam dalsze pozycjonowanie strony.
Stosowna nazwa domeny

