Pozycjonowanie a link sponsorowany | Leady B2B - Cold Mailing

Pozycjonowanie a link sponsorowany

Poszukiwanie wiadomości w internecie stało się codziennością. To głównie w Google czy Wikipedii szukamy odpowiedzi na nurtujące nas pytania. Rolę informatora spełniają też strony internetowe, które znajdują się na pierwszych miejscach w wyszukiwarce lub w pierwszej dziesiątce wyszukania. Strony te przez większą część użytkowników traktowane są jako najlepsze, sprawdzone i dające pełna wiedzę o danym temacie. Należy jednak zauważyć, że spora część stron internetowych znajdujących się wysoko w wyszukiwarce znalazła się tam tylko i wyłącznie dzięki zabiegowi pozycjonowania stron www. Wpisując w wyszukiwarkę określone hasło często pierwszy wynik wyszukania jest podświetlony, znajduje się niejako w lekko wyróżnionej ramce. Strona ta nie jest jednak najlepsza stroną w internecie na dane hasło, mimo iż wydaje się być pierwsza na liście wyszukanych stron. Strona ta jest linkiem sponsorowanych, za którego pojawienie się u góry wyszukania ktoś zapłacił. Jest niejako reklamą strony internetowej w internecie, nie jest jednak związana bezpośrednio z byciem najlepszą stroną internetową na hasło, którego poszukujmy. Użytkownicy internetu często nie biorą pod uwagę linków sponsorowanych i od razu klikają w te u samej góry wyszukania zamiast faktycznie otwierać tylko strony tematyczne wypozycjonowane.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.