Ile kosztuje pozycjonowanie

Koszty pozycjonowania strony internetowej są bardzo zróżnicowane. Cena za pozycjonowanie uzależniona jest od frazy lub liczby fraz jakich pozycjonowanie ma dotyczyć, a także od trudności tych fraz. Trudność frazy określana jest poprzez jej popularność w internecie i pokonanie innych stron internetowych, które na daną frazę są wyżej w wyszukiwarce. Frazy składające się z kilku wyrazów, a także frazy zawężone do danego obszaru np. miasta są łatwiejsze w pozycjonowaniu. Najtrudniejsze do pozycjonowania są frazy krótkie i popularne w sieci, wynikające z typowego słownictwa i popularnych branż, a także frazy okazjonalne, które cyklicznie, np. co roku spełniają swoją rolę w internecie jako dobre hasła marketingowe, reklamowe. Frazami takimi są np. hasła: fryzury sylwestrowe, firma budowlana, kredyt mieszkaniowy. Dobra firma, która pozycjonuje strony internetowe powinna zapewnić nie tylko dobór fraz, analizę wyszukiwarek pod kątem rozpoczęcia pozycjonowania, ale także prowadzenie statystyk strony. Tylko statystyki odwiedzin strony internetowej w określonym przedziale czasowym pozwolą zweryfikować atrakcyjność danej strony www. Pozwolą zoptymalizować jej zakres pod przyszłe działania reklamowe. Firma oferująca seo pozycjonowanie powinna dobrać odpowiednie słowa kluczowe oraz cały czas monitorować zachowania strony już po rozpoczęciu pozycjonowania. Co więcej firma ta powinna także monitorować zachowanie innych, konkurencyjnych, stron w sieci.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.