Google stawia na wiarygodność

Chociaż wiele osób korzysta z Internetu, stosując je, jako narzędzie, co najmniej bardzo użyteczne, to jednak mało osób zyskuje prawdziwą wiedzę na temat tego, jakie możliwości daje nam ten wirtualny świat. Ciekawym przykładem może być złożoność celów organizacji, jaką jest Google. Mało osób wie, że najważniejszą rolą tej firmy, jest badanie wiarygodności stron internetowych i ustalanie ich pozycji w wyszukiwarce. Dużo osób starających się o wypozycjonowanie swojej strony skupia się na tym jak obejść zabezpieczenia i systemy poznawcze Google. Okazuje się jednak, że nie jest to takie proste. Najgorzej karane są plagiaty. Teksty powielane, nigdy nie zdobędą wysokiej pozycji, a mogą spowodować uznanie blogu, czy strony za niewiarygodną. Właśnie, dlatego powinniśmy pamiętać, że umieszczana treść musi być w stu procentach nasza. Inną metodą stosowaną przez przedsiębiorców internetowych jest fałszywe linkowanie. Teoretycznie Google ocenia ilość i wartość linków prowadzących do naszej strony i w ten sposób plasuje jej pozycję, jednak zwykle licząc na szybki zysk, po prostu posługujemy się metodami tak zwanego wymieniania linków, przez co pragniemy oszukać wyszukiwarkę. Oczywiście pewne formy linkowania na zasadzie wymiany są przyjmowane, jednak wszelkie formy fałszerstwa powodują spadek pozycji, a nawet wyrzucenie z wyszukiwarki. Widać, więc, że uczciwość się opłaca.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.